Spustenie herného sveta Beta 1 (08.05.2017)

Táto správa prichádza neskoro, ale lepšie, ako nikdy :) 27. apríla sa vo Feudariu spustil nový herný svet. Pôvodne mal obsahovať viac novej funkcionality oproti predchádzajúcemu svetu, ale nepodarilo sa mi to všetko stihnúť naprogramovať.

Prezentácia o Feudariu na Slavcone (08.05.2017)

Posledný aprílový víkend (a ešte piatok k tomu) sa v Bratislave konal festival Slavcon a ja som tam mal prezentáciu o Feudariu a tvorbe webových strategických hier.

Pripravované novinky: Grafika jednotiek (13.04.2017)

V článku o grafike budov som písal, že som si tvorbu grafiky rozčlenil na viacero častí. Koncom februára som predstavil a nasadil budovy a začiatkom apríla som nasadil aj grafiku pre jednotky. Doteraz sa mi však nepodarilo dostať sa k tomu, aby som o tom napísal na blog, tak to teraz napravím.

Pripravované novinky: Rôzna rýchlosť jednotiek (24.03.2017)

Rôzna rýchlosť bojových jednotiek je črtou, ktorá síce bola do Feudaria plánovaná už od začiatku, ale zároveň bola dlho odsúvaná. Vždy sa našlo niečo iné, čo vyzeralo dôležitejšie a tak som sa k tomuto nevedel dostať. Povedal som si však, že najbližšiu verziu Feudaria bez tohto nevydám, zahrnul to do plánov a posledné tri týždne strávil vývojom. Dnes som túto novinku sprístupnil na testovacom serveri.

Spustená testovacia verzia (01.03.2017)

Poslednú dobu som odpovedal celkom často na otázku, či do spustenia novej verzie Feudaria neplánujem verejne sprístupniť aspoň nejakú testovaciu verziu, kde sa hráči môžu hrať a skúšať novinky. Takúto verziu som plánoval a od dnešného dňa je dostupná.

Pripravované novinky: Grafika budov (23.02.2017)

Grafická stránka Feudaria bola doteraz vždy skôr taký chudobný príbuzný. Ja som programátor a grafike sa rozumiem asi ako hus do piva a aj preto boli alfa verzie hry v podstate bez grafiky. Jediný dizajn obstarával bootstrap a font-awesome ikonky. Bolo mi však jasné, že hra grafiku potrebuje a bude ju potrebovať čím skôr.

Pripravované novinky: Šľachtici (06.02.2017)

Keď som v lete vypínal Feudarium, myslel som si, že to bude tak na mesiac alebo dva. Ako to však už chodí, tak mi plány skrížili rôzne udalosti skutočného sveta a ja som sa programovaniu nemohol venovať toľko, ako som pôvodne chcel. Posledné týždne však pracujem na novinkách intenzívnejšie a rozhodol som sa, že ich budem postupne predstavovať na tomto blogu až do momentu spustenia novej verzie.

Výsledky a štatistiky sveta Alpha 3 (26.07.2016)

Svet Alpha3 priniesol niekoľko prekvapení. Hralo ho doteraz najmenej hráčov, mal najmenšiu mapu, bol najagresívnejší, trval iba mesiac a nevyhral ho Sloník.

Výsledky a štatistiky sveta Alpha 2 (20.06.2016)

Feudarium má za sebou už koniec druhého herného sveta. Alpha 2 bola značne pokojnejšia, ako prvý svet. Zároveň sa mi však napriek nedostatku času podarilo uzavrieť to, čo považujem za základnú funkcionalitu hry a to považujem za značný úspech.

Alpha 1 svet skončil. Tu sú výsledky (06.02.2016)

Včera vo Feudariu skončil historicky prvý svet, ktorý v mojich vývojárskych nástrojoch vediem pod názvom Alpha 1. Bol to prvý svet otvorený verejnosti a priniesol mi veľa užitočných dát, spätnej väzby a skúseností. Chcel by som poďakovať všetkým hráčov za ich podporu, feedback, fantastický zážitok a aj epickú hru v závere. Pripravil som si nejaké štatistiky, ktoré by vás mohli zaujímať.